jueves, 4 de julio de 2013

Un viatge per recordar

Hola famílies,

Primer de tot ho sentim per no donar senyals de vida ahir pel bloc, doncs ens va ser impossible de poder-nos comunicar. Després d’una hora de trajecte vam arribar a Cardiff. Vam dinar el menjar que l’escola de Rhigos ens havia preparat i vam anar a preparar-ho tot a les habitacions (Que bé dormir amb lliteres i que siguin molt grans). Un cop ens vam instal·lar ens vam dirigir cap al centre de la ciutat amb autobús que aparcava al revés (tot funciona al contrari de nosaltres..mare meva).

Després vam visitar el castell de Cardiff amb uns telèfons que t’explicaven tota la història. Un cop finalitzada la visita vam anar a comprar detallets i es vam dirigir cap a la nova casa per sopar el menjar que havíem elegit.

Seguidament vam anar amb un parc que hi ha al costat de la casa i vam poder jugar i passar-nos-ho molt bé. Passades dos hores vam anar a dutxar-nos i a dormir.

Per acabar us explicarem una mica el dia d’avui:

Ens hem llevat, hem anat a esmorzar i hem anat un altre cop amb l’autocar cap al centre de la ciutat per poder agafar el tren que ens ha dut a Carphilly. Sabeu que? Ens hem equivocat de tren jajaja.

Finalment, hem ultimat les compres i hem anat a dinar al davant del castell i les famoses gavines. Un cop feta la visita pel castell, els profes ens han comprat un geladet (a gust del consumidor) i un grup ha marxat cap a casa per jugar al parc i l’altre s’ha quedat a fer les ultimes compres d’urgència.

Aquesta experiència ja s’ha acabat i volem dir-vos que ens ho hem passat molt bé, hem aprés moltes coses, hem fet moltes amistats i hem practicat molt l’anglès. Demà ens veiem i us ho explicarem tot detalladament.